vaaaaaaaaaaaax) Edo-s a eeeeee)))))) jaaaaaaaaaaan)))))))
Молодец,Едик)
Ищу мужа. Богатого. Срочно. Для сестры.
Edgar Manucharyan ondertekent driejarig contract met Ajax
, 15 apr 2005
Ajax heeft vandaag met Pyunik FC overeenstemming bereikt over de overgang van Edgar Manucharyan. De Armeense aanvaller ondertekende een driejarig contract bij de Amsterdamse club. Dit contract zal ingaan op 1 juli 2005.
[COLOR=blue]Manucharyan liep in december 2004 stage in Amsterdam. De aanvaller speelde op 14 december mee in het vriendschappelijke duel tegen FC Barcelona. In die wedstrijd viel de Armeni
Edgar Manucharyan verlengt contract
Amsterdam, 16 mrt 2007
Edgar Manucharyan heeft vrijdag zijn nieuwe contract ondertekend. Het oude contract van de 20-jarige aanvaller liep tot en met 30 juni 2008. De nieuwe verbintenis loopt nu tot en met 30 juni 2011.
[COLOR=blue],,Ik ben blij dat Ajax zoveel vertrouwen in mij heeft”, zegt Manucharyan. ,,Met Ajax wil ik kampioen worden en prijzen halen, en daarin wil ik een rol spelen. Ajax is heel belangrijk voor mij, ik hoop dat ik ook zo belangrijk kan worden voor Ajax.” Ajax heeft daarin alle vertrouwen. Technisch directeur Martin van Geel stelt dat Manucharyan, die in juli 2005 naar Ajax kwam, in aanmerking komt voor de drie posities voorin en de positie achter de spits. ,,Het is nu aan hem om zich door te ontwikkelen.” De aanvaller speelde tot nu toe twaalf offici
There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)